Klacht: Niet goed behandelt

op 02 augustus 2011 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Ik huur al 5jaar een woning van de mitros in utrecht.
Dit is een 10 hoog flat en erg verwaarloost.
Ik heb al meerdere malen gebeld voor stank en vuil overlast, het heeft niet altijd zin om te bellen en ik heb de moed opgegeven.
Nu weer is er al zeker 8 weken en stuk zijl op de vloer neergelegt wat er vies en heel erg onverzorgt uitziet, hiervoor heb ik de mitros weer opgebeld met deze mededeling deze gaven mij het antwoord dat dat was voor de laag die eronder lag om te drogen, goed geen probleem dacht ik maar naar 3 weken lag het er nog dus heb ik weer gebeld ze zouden het doorgeven aan een mannetje die daarover ging, na 5 weken weer gebeld en hetzelfde te horen gekregen nu na 8 weken inmiddels op vakantie geweest ligt het er nog.
zo is dit een voorbeeld van hetlaatste wat is voorgevallen en ik kan hier gewoon echt niet meer tegen

Ik ben egt ten einde raad hoevaak ik ook bel en wat ik ook doe ik word gewoon niet serieus genomen.
Ik heb t idee omdat het een achterstands flat is ze er ook geen moeite voor willen doen terwijl ik tog een aardig bedrag aan sirvice kosten betaal net als ieder ander.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimyjay