Klacht: Niet goed aanbellen ( afgeven bij mensen die ik niet eens ken)

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zit te wachten op een pakket tussen 11.00u en 13.00 vind een briefje in de bus afgegeven op nr 8.
Wij zijn WEL THUIS maar er word niet goed op de bel gedrukt.
Jullie moeten eens goed aanbellen en wachten, ze bellen een keer en weg zijn ze. Ook moeten jullie stoppen om bij buren af te geven, ik ken die mensen niet eens…..waar is de tweede poging om het af te leveren?????
Ik baal hier ontzettend van want nr 8 is pas morgen weer thuis.
Heb vandaag de spullen nodig , bedankt meneer de bezorger…

Niet

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Smit, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket bij uw buren is bezorgd terwijl u zelf gewoon thuis was. Ik kan me goed voorstellen dat u dit erg vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak! Een standaard pakket mag altijd bij de buren geleverd worden. Mocht u dit liever niet willen, dan kunt u dit het beste bij de afzender aangeven zodat deze voor een andere verzendwijze kan kiezen. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Graag ontvang ik van u de 3S code van het pakket. Kunt u me ook vertellen of uw bel naar behoren werkt? Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat ik uw melding verder kan afhandelen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Smit, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:46 geantwoord

Geachte heer Smit,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Smit