Klacht: Niet geweest

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 mei 2017 zou ik tussen 09:00 en 13:00 een pakket hebben moeten ontvangen. Helaas geen bezorger het is warm dat snap ik, mijn man staat te asfalteren die heeft het nog warmer maar hij is er. Na 13:00 gewoon thuis gebleven en rond 17:00 krijg ik mail dat ik niet thuis was. Zelfs geen briefje in de bus. Raar heel raar want is was thuis en de hond slaat al aan als er iemand op het pad komt. Als de bezorger het niet red dat kan maar laat het weten zodat de wachters verder kunnen gaan.

Ik ben tevreden met een excuses en mededeling dat ze niet zijn geweest en dat het niet correct is om dan te melden dat je niet thuis was. Mochten ze maandag weer niet komen dan annuleer ik mijn bestelling met de reden geen vertrouwen in de bezorging. En graag een tijd wanneer ze komen. Des noods via whats ap of sms

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:01 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ten eerste excuses voor het feit dat de chauffeur u onterecht niet thuis heeft gemeld. Ik laat dit hier intern opnemen om hier zorgvuldiger in te zijn. Momenteel zie ik dat uw pakket wederom staat ingepland om vandaag te leveren tussen 14:00 en 18:00.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Eefje leijten