Klacht: Niet geleverde producten

op 27 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14 boeken besteld en voor € 500 extra besteld bij Van Dijk. Indien voor 29 juli besteld zou je ze de week voor aanvang school ontvangen. Mijn dochter moet 29 aug weer naar school en maandag begint school officieel maar er is nog altijd niets bekend over levering boeken. Als ik op site kijk bij bestelstatus, staat bij ene item ”in behandeling”, bij andere item ”besteld. Gebeld met Van Dijk maar jongen van klantenservice kan mij niets vertellen.
Ze zeggenn het uit te zoeken en terug te bellen maar er wordt niet gereageerd
Bovendien is de complete bestelling die ik 6 weken geleden heb betaald niet eens aanwezig

Gewenste Oplossing:

Op tijd leveren van de producten en een reactie van de verantwoordelijke manager

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shipman67