Klacht: niet geleverde polo

op 19 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Op 16 juni een polo besteld, levertijd 8 tot 10 dagen. Tot op heden (20 juli) nog steeds niets ontvangen. Diverse mails gestuurd, elke keer hetzelfde antwoord: de verzending komt deze week of volgende week. Deze mails zijn standaard en worden automatisch verzonden. Verleden week een mail ontvangen dat de polo op 15 juli verzonden zou worden. Helaas weer een loze belofte. Vandaag wederom gereclameerd en u raadt het al de polo wordt deze week verzonden of volgende week. Ik heb mijn geld teruggevraagd echter daar wordt niet op gereageerd. Waarschuwing: levertijd 8 tot 10 werkdagen moet gelezen worden als 8 tot 10 weken.

Geld terug en en aanpassing advertentie met een vermelding van de echte duur levertijd, dan wordt de klant eerlijk voorgelicht en niet misleid.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 09 augustus 2016 om 19:28 geantwoord

Beste A van Dongen,

Na een lange vertraging is uw bestelling uiteindelijk uitgeleverd.

Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor deze ongebruikelijk lange vertraging. Zelf hebben wij dit ook niet eerder meegemaakt en er zijn afspraken gemaakt met de desbetreffende leveranciers. Met sommige partners hebben wij de samenwerking ook beëindigd.

Wij vinden het voor u als klant vervelend en prijzen uw geduld. Wij voegen een tegemoetkoming van 15 EUR shoptegoed aan uw account toe.

Tevredenheid en vertrouwen van u als klant is erg belangrijk en we gaan er alles aan doen om uw vertrouwen weer terug te winnen.

Heeft u nog vragen of opmerkingen, neemt u dan graag contact op met onze klantenservice. Wij beantwoorden al uw vragen dezelfde dag nog.

Support Brandeal

Alle klachten die gemeld zijn door A van Dongen