Klacht: niet geleverde goederen

op 10 augustus 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Op 15 februari 2016 3 paar kopergeweven compressiesokken besteld en betaald. Na melding van verzending niets ontvangen. Verschillende mailwisselingen waarin beloofd wordt de zending opnieuw te versturen weer niets ontvangen. Op mijn laatste mail geen reactie meer gehad. Nu dus een melding bij klacht.nl

Alsnog levering van het bestelde of geld retour

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Gave Actie

Heeft op 10 augustus 2016 om 20:46 geantwoord

Beste Karel,

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
Karel Van der wissel
Beemdgras 313
2643JD Pijnacker
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Gave Actie

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 augustus 2016 om 06:08 geantwoord

Dit is GEEN oplossing zoals ik die heb gevraagd. Deze standaardreactie heb ik al op 17 maart 2016 ontvangen en beantwoord. Hierna is beloofd de zending opnieuw te versturen hetgeen niet is gebeurd. Dit lijkt de standaard vertragingstactiek. Bovendien sturen ze deze mail niet aan mij op 10 augustus.

Reactie van de melder van de klacht Karel006

7 maanden geleden - Inmiddels is het probleem opgelost. Gave Actie heeft op mijn verzoek het aankoopbedrag teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Karel006