Klacht: Niet geleverd wel thuis

op 12 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een kinderwagen besteld bij de wehkamp en die zou maandag 7 augustus tussen zes en negen worden bezorgt op mijn werk een restaurant dat open is tot 11 uur in de avond en onwijs druk dus mensen zat om het aan te nemen maar rond zeven uur zag ik op mijn wehkamp dat het pakketje niet is geleverd omdat ik niet thuis zou zijn.
Ik kon jullie niet meer bellen via Facebook binnen enkele uren een reactie krijg ik om een uur vandaag in de middag pas reactie.
Ik zou vandaag op vakantie gaan met die kinderwagen maar omdat de chauffeur geen zin had of niet goed zijn werk heeft gedaan moest ik dus mijn vakantie verschuiven naar vanavond.
Ik heb jullie meerdere malen gebelt maar jullie kunnen niks voor me doen vind dit meer dan vervelend en zal nooit meer zo snel iets door jullie laten bezorgen.

Daar is het een beetje te laat voor sorry

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Beste meneer Van Dijk, Wat vervelend dat het zo gelopen is met uw bestelling van Wehkamp. Ik zou graag uw zending na willen kijken in ons systeem, wellicht kan ik meer duidelijkheid geven over het verzendtraject en eventueel een melding maken mocht duidelijk zijn wat er fout is gegaan. Kunt u mij de traceercode van uw zending toesturen? In ieder geval mijn excuses voor het ongemak, ik zie graag de aanvullende gegevens van u tegemoed. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 12 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Kenneth Van dijk