Klacht: Niet geleverd, wel gezien

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tussen 11 en 15 uur zou het pakket (cadeautje voor het jarige neefje vandaag!) bezorgd worden. Netjes thuisgebleven dus en wachten maar. Rond 11.30 uur kwam er een DHL-bestelbusje aan de overkant staan. In m’n ooghoek zag ik dat de chauffeur er een pakketje uithaalde en ik wachtte geduldig tot ie naar m’n deur zou lopen. Het duurde even. Autodeuren klapten dicht en na een min. of 2 vertrok ie weer. *schrik!* Toen heb ik de track en trace er even bij gepakt en daar werd gemeld dat het pakket om 12.02 het depot pas verlaten zou hebben. Pfew, nog even geduldig wachten dus. Net nog maar even gekeken, uit spanning. Staat er doodleuk dat het pakket om 13.56 uur bezorgd is! Uhm, wtf? Kortom, de chauffeur (en wellicht zelfs het pakketje!) zijn gesignaleerd maar er is niets afgeleverd, al helemaal niet op het tijdstip dat staat aangegeven. Krijg hier toch een beetje een naar onderduikgevoel van DHL, alsmede een reden om nooit meer iets te bestellen bij winkels die via DHL bezorgen.

Als ik het pakketje vandaag uiterlijk 18.00 uur alsnog in handen heb natuurlijk!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door JVHFF