Klacht: Niet geleverd, wel betaald

op 07 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 22 september 2011 heeft mijn vrouw een Aire Bra besteld bij Tommy Teleshopping en betaald via iDeal en het is nog steeds niet bezorgd. Na 3 keer een email te hebben verstuurd en dieverse keren gebeld te hebben met de Klantenservice, waarbij alleen maar een muziekje te horen was en de gesprekskosten wel 35 ct/minuut zijn, is er nog geen enkele reactie van Tommy Teleshopping ontvangen.
Ik vind dit ronduit onfatsoenlijk en daarom plaats ik ook deze klacht.

Dat mijn vrouw het bestelde in ieder geval toegestuurd krijgt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 17 oktober 2011 om 16:19 geantwoord

De voorraad komt deze week binnen en de artikelen worden eind volgende week uitgeleverd. Excuses gemaakt.

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:10 geantwoord

De klacht is nog niet geheel opgelost gezien de email die ik van TommyTeleshopping kreeg, waaronder ook de volgende zin:

Wij vertrouwen er op dat uw bestelling in week 44 bij u wordt aangeboden

Ik hoop dat het in week 44 dan eindelijk goedkomt, al duurt dit wel extreem lang gezien de bestelling/betaling op 22 september!
Vriendelijke groet,
K.Coppiens

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten zie ik. Net als ik en vele anderen. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een storing is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door coppiek