Klacht: Niet geleverd pakketje

op 09 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gekoeld voedselpakket ter waarde van 120,- zou op vrijdag 5 augustus geleverd worden. Dit is niet geleverd maar een dag vertraagd in sorteerproces. Nooit een track en trace code ontvangen. Vanmorgen gebeld en pakket zou een ochtendlevering moeten zijn en dus voor 12 uur.
Ik moet weg voor een huwelijksfeest.

12 uur weer gebeld nog steeds geen pakket, keurige vriendelijke medewerkers die totaal niets kunnen betekenen.

Als ik niet thuis ben wordt het pakket vernietigd. Dus ik ben gedwongen weer te wachten.

Dit beinvloed echt zeer negatief deze, wat een mooie dag had moeten worden.
Daarnaast is het niet heel fijn voor het leverende bedrijf want hun mooie product wordt minder aantrekkelijk door deze slechte service.

Ten eerste voel ik mij gedenegreerd door de grijze woorden hierboven. Uiteraard gebruik ik nette tekst.
Het zou fijn zijn als er een oplossing bedacht wordt voor als er een probleem is wat door het bedrijf wordt veroorzaakt dat er iets sneller duidelijkheid kan komen voor de klant.
Zodat de klant iets kan regelen dat er iemand thuis is of kan besluiten nog wat langer te wachten.
Voornamelijk het niets te horen kunnen krijgen na 1,5 dag wachten is zeer frustrerend. Dat een chauffeur niet voor ieder wissewasje gebeld kan worden is absoluut te begrijpen, maar hier zijn echt wel oplossingen voor te bedenken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:03 geantwoord

Geachte mevrouw Altena,

Ik begrijp uit uw bericht dat uw gekoelde voedselpakket te laat is aangekomen door vertraging en dat dit u in problemen bracht, aangezien het een pakket is dat een houdbaarheid heeft.

Wat ontzettend jammer voor u dat het pakket te laat is aangekomen. Onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. Mocht u graag willen dat ik nog even met u meekijk naar de situatie, dan zou ik graag van u de 3S code ontvangen. Deze wordt niet door ons verschaft, maar door de afzender van het pakket. Bij de afzender kan de code worden opgevraagd.

Met vriendelijke groeten,

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:11 geantwoord

Dit is geen oplossing. Het is amper een excuus te noemen. Ik heb overigens nooit een code ontvangen voor mijn pakker

Alle klachten die gemeld zijn door Lisettealtena1982@gmail.com