Klacht: Niet geleverd pakket van Blokker

op 20 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld bij Blokker pakket is verzonden en zogenaamd bij mij af geleverd maar niet ontvangen door mij.

https://mijnpakket.postnl.nl/Claim?Barcode=3STMLD000661186&Postalcode=3332 nx

Afgifte Sorteercentrum Onderweg Bezorgd Zending bezorgd
Bezorgd op
Dinsdag 7 juni
11:58 uur

Gewenste Oplossing:

Als blijkt dat mijn bestelling boven water komt en de bezorger hierop aangesproken zal worden .

Er is niet geleverd wij waren thuis navraag gedaan bij onze buren
die hadden niets aangepakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Hofman, Uit uw bericht begrijp ik dat een pakket dat u bij Blokker heeft besteld, volgens de status op track & trace is bezorgd, maar dat u deze niet heeft ontvangen. Ik vind dit zeer spijtig te horen. Helaas heeft u in uw bericht geen 3s-code meegestuurd. Graag zou ik deze nog van u ontvangen, om dit na te kunnen kijken. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Aad Hofman

1 jaar geleden - https://mijnpakket.postnl.nl/Claim?Barcode=3STMLD000661186&Postalcode=3332 nx

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hofman,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor het uitblijven van de aflevering van uw pakket.

Omdat er niet getekend hoeft te worden bij aflevering, is er helaas geen onderzoek mogelijk naar deze zending. Om deze reden adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender is namelijk onze opdrachtgever.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Aad Hofman