Klacht: Niet geleverd pakket

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 losse dingen besteld bij het zelfde bedrijf. dat in 3 verschillende pakketten komen. Nu staat er bij alle linkjes: addressee not available require to pickup the item. Nu ben ik gaan Google waar het Amsterdamse internationale mail centrum is. Maar ik kan er niks over vinden……

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar ik mijn pakket kan ophalen. Of wanneer die word bezorgd....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. De huidige status van het pakket is u niet duidelijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket reeds door u opgehaald bij een PostNL-punt. Mocht u in de toekomst opnieuw een zending uit het buitenland verwachten dan kunt u het beste www.internationalparceltracking.com in de gaten houden. Zodra uw zending uit het buitenland is aangemeld bij PostNL zal deze volgbaar worden via de website of in de PostNL app.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jim2020