Klacht: Niet geleverd pakje

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS.
Er zou een pakket zijn geleverd afgelopen maandag met het tracking nummer 3szgoz526306281 volgens de track en tracé site zou dit afgeleverd zijn op nummer 6 echter dat blijkt niet zo te zijn.
Hoor graag een reactie van u
PS Na 1 uur en 25 minuten te hebben geprobeerd om telefonisch contact te krijgen heb Ik dat opgegeven.
G H Kox
Oude Bovendwarsweg 5
8084JD t Harde

Gewenste Oplossing:

Als duidelijk is waar het pakket is gebleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 17:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kox,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket is niet door DHL, maar door Post NL bezorgd. U kunt dit pakket dan ook traceren op de website van Post NL. Voor vragen of klachten over deze zending moet ik u logischerwijs verwijzen naar de klantenservice van Post NL.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door G H Kox