Klacht: Niet geleverd pakje

op 04 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn klacht hier neergezet, nu heeft DHL de klacht als opgelost afgesloten?? Ik wist überhaupt dat dit niet kon, de klacht was dat ik een pakje uit Duitsland geleverd zou hebben gekregen, getekend en wel, pakje nooit gehad en ook nooit voor iets getekend, heb ze gevraagd om de brief waarop is getekend naar mij te sturen, echter de moest ik aan de verkoper vragen, deze zal kijken om hem op te vragen, zodat ik deze bij de aangifte kan doen wegens verduistering en vervalsing van mijn handtekening, dit kreeg ik ook door van DHL, en de klacht was opgelost, nou DHL, mijn klacht is in deze niet opgelost, integendeel de is totaal niet opgelost, je zou je hand niet boven het hoofd van je chauffeur houden en stuur mij de papier waarop er getekend is, dan kan ik verder met de aangifte tegen jullie chauffeur, ik heb toch meer dan € 1300 betaald en willen jullie er op deze manier van af komen ??
Neem aan dat pakje ook verzekerd is verstuurd neem jullie verantwoordelijkheid, DHL is mede verantwoordelijk

Gewenste Oplossing:

Wanneer DHL hun verantwoordelijkheid nemen, en niet hun hand boven de hoofd houd van hun chauffeur, wil graag mijn getekende briefje, dat volgens DHL het pakje is geleverd, is pure diefstal en oplichting van mijn handtekening en mijn pakje, dus klacht is niet opgelost, anders stappen we gewoon naar de rechter om de handtekening te claimen. Jullie blijven ten alle tijden verantwoordelijk voor mijn bestelde pakje, en daar hou ik jullie zeker aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Zou u in een reactie willen sturen om welke zending het gaat? Dan kijk ik nog graag even mee naar de zending. Met vriendelijke groet, Lotte DHL Parel Webcare

Reactie van de melder van de klacht GWol

1 maand geleden - Het betreft een pakje uit Duitsland, ik heb u al eerder de track en tracé code gestuurd, https://www.dhl.de/de/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html?piececodeCC029409967DE Echter word er gemeld dat deze is afgeleverd, en er voor is getekend???? Graag zou ik de document die is getekend willen ontvangen, omdat u deze ook niet aan de afzender wilt geven, dan heeft u toch echter iets te verbergen, met de getekende brief kan ik namelijk een aanvulling doen bij mijn aangifte bij de politie te Den Haag wegens valsheid in geschrifte en diefstal, echter om de volgende reden dat ik niks hebt gezien ontvangen en of heb getekend voor dit pakje, de bezorger kan wel aangeven dat hij iets heeft geleverd, maar deze zou echter wel met de juiste getekende papieren moeten komen, maar dat zal niet gaan omdat hij niks heeft geleverd, en zelf iets heeft getekend. Ik als burger/koper heeft recht op deze formulier. Wees eens als groot bedrijf de verantwoordelijkheid en geef de fout toe dat er veel mis gaat bij DHL. Er is zelf naar de verkoper opnieuw een bericht verstuurd dat het pakjes elders is blijven hangen, en dat deze er nog aan zal komen, maar mijn vertrouwen in DHL IS GEHEEL WEG.!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 juni 2021 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer Wolthers,

Bedankt voor uw bericht.

Het trackingnummer dat u doorgeeft, CC029409967DE, is nog niet geleverd. Deze is helaas wel vertraagd geraakt. Ik verwacht dat u deze binnen enkele dagen alsnog zult ontvangen.

Excuses voor de verwarring die de foutieve 'bezorgd' scan teweeg heeft gebracht. Heel erg vervelend.

Mocht het pakket nou onverhoopt weer niet bezorgd worden dan kan u dit melden bij de afzender, zij kunnen hiervoor dan een onderzoek laten opstarten.
Hopelijk ontvangt u uw bestelling nu snel.

Nogmaals excuses voor het ongemak en de veroorzaakte verwarring.

Met vriendelijke groet,

Charlotte,
DHL parcel e-care.

Alle klachten die gemeld zijn door GWol