Klacht: Niet geleverd pakje

op 01 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via Catawiki een goudklompje van 20 gram gekocht, deze moest uit Duitsland komen, echter heb ik niks ontvangen, wel is er voor het pakje getekend???? Raar als je niks hebt ontvangen en ook niet aan je deur zijn geweest. Op 22 mei om 18.05 zou het zijn geleverd volgens track en trays, rond dat tijdstip zitten we in de keuken te eten, deze zit direct naast de voordeur, dan is zo een bezorgen niet te missen, echter kreeg ik wel om 22.15 wel een bericht uw pakje is afgeleverd om 18.05. ???? Oké en waar was ik dan, een verzekerd en aangetekend pakje kan je ook niet bij de buren leveren, ik heb een zwaar vermoeden dat de chauffeurs precies weten wat er in deze pakjes zitten bij DHL, en ze geven even een krabbel en nemen het mee, formulier met de handtekening krijg ik niet te zien, omdat ik honderd % zeker ben dat deze niet van mij is, mensen oppassen met verzendingen waar waarde volle spullen in zitten, voordat je het weet is het weg. Dank DHL!!!

Ik ben tevreden met mijn aangekochte pakje, deze is nu meer waard dan toen ik het kocht, anders een vergoeding incl, inflatie verhoging.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Heeft u voor mij de track en trace code van het pakket? Dan kijk ik even mee naar uw zending. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht GWol

2 maanden geleden - Jazeker, https://www.dhlparcel.nl/en/follow-your-shipment?tcCC029409967DEpc2583CWlcen-NL Deze heb ik van de klant gehad, er ligt inmiddels aangifte bij de politie wegens diefstal/oplichting. Ook ben ik al eerder gebeld door DHL, daar zij volgen track en tracé code pakje wel op bestemming is afgeleverd?? En getekend ?? Graag zou ik dit formulier willen hebben waarop mijn hantering is gezet, om bij de aangifte te kunnen doen. Verneem graag verder. Mvg Gerard Wolthers

DHL

Heeft op 01 juni 2021 om 14:53 geantwoord

Goedemiddag.

Bedankt voor uw gegevens. Volgens onze gegevens is de zending inderdaad bij u geleverd. Uiteraard enorm vervelend als dit dan niet ontvangen is. Ik wil u aanraden dit dan ook zo snel mogelijk te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen voor u een onderzoek opstarten waarbij uitgezocht kan worden waar de zending precies geleverd zou moeten zijn. Ook kunnen zij de handtekening opvragen om dit te controleren. Hopelijk weet u op die manier snel meer.

Emiel
Webcare DHL Parcel

Heeft op 01 juni 2021 om 15:00 geantwoord

De verkoper heeft al een klacht ingediend bij DHL, tot nu toe niets mee gedaan, na mij idee hebben jullie de getekende aflevering brief, daar zou ik graag een kopie van willen, zodat ik deze in mijn aangifte kan stoppen van oplichting en het achterhouden van pakjes door het personeel van DHL.
Ben inmiddels al weer twee weken verder, en vind dat er niet veel gebeurd bij DHL, het personeel word de hand boven hun hoofd gehouden,

Gr. Gerard

Alle klachten die gemeld zijn door GWol