Klacht: Niet geleverd op afgesproken datum

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag 27 November een bestelling gedaan, met levering dhl bezorging volgende dag. Komt er niks binnen. dus heb dhl gebeld en zeiden ze ja komt morgen. Vandaag dus tussen 1300 en 1800 weer niks. En is de verzend status veranderd naar Force Majeure

Gewenste Oplossing:

Had dit pakketje nodig voor vrijdag 1500...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket kon inderdaad vanwege onvoorziene omstandigheden niet op het geplande tijdstip worden bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak dat u daardoor ondervond.

Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog bij u bezorgd. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jamester