Klacht: Niet geleverd ondanks melding

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er wordt door DHL gemeld dat vandaag voor 18.00 een pakketje wordt afgeleverd waarvoor een handtekening noodzakelijk is. Precies op tijd want ik heb het pakket nodig omdat ik op reis ga. Ik organiseer dat ik thuis ben. Wordt ik rond 15.00 gebeld dat het pakket pas morgen komt. Ik vraag of ik dan voor 12.00 geleverd wordt. Geen toezegging maar het verzoek of heg bij de buren kan. Wat een vervelende ervaring, blijf er nooit meer voor thuis. Is al de tweede keer. Kon ook horen dat heg de man due mij belde geen bal kon schelen. Heg was nu eenmaal zo kon hij ook niks aan doen. Geen DHL meer. Om ben er klaar mee.

Ze moeten hun afspraken na komen. In vraag niet meer dan waf zij hebben beloofd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Kunt u mij aangeven om welk zendingsnummer uw klacht gaat? Ik heb namelijk in ons systeem maar 1 pakket kunnen vinden, en deze is op 30 augustus bij uw buren geleverd. U mag het zendingsnummer uiteraard ook per e-mail naar ons sturen, ons e-mailadres is webcare_parcel@dhl.com. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:22 geantwoord

Goede avond,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door MariusR