Klacht: Niet geleverd, geen communicatie, geen reacties.

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20-9 FIFA18 besteld op bol.com. Woensdag mail gekregen dat mijn bestelling vrijdag (gisteren) geleverd zou worden bij mij thuis. Is niet gebeurd.. vandaag ook nog niet. Op Twitter al 2 keer netjes gevraagd, geen reactie. Via chatfunctie van klantenservice geen reactie!

Ik ben tevreden als postnl mijn levering vandaag nog levert.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Johannes96

1 maand geleden - Het is maar goed dat jullie monopoly hebben in de post. Maar daar gaat een keer een einde aan komen als jullie zo doorgaan! 12.500 klachten in een dag alleen maar om FIFA.. goed gedaan hoor!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:25 geantwoord

Geachte heer Lokama,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket met vertraging hebt ontvangen. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Ik zie dat u inderdaad op 29 september contact hebt opgenomen via Twitter en dat mijn collega u een bericht heeft teruggestuurd op 30 september. Door onverwachte drukte, kon mijn collega helaas niet eerder reageren op uw bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes96