Klacht: Niet geleverd en onbereikbaar

op 14 december 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde een prinsessenjurk voor mijn kleindochter. Ondanks mails en pogingen om te bellen 11 dagen later toch niets ontvangen of vernomen. Onbetrouwbaar bedrijf dus!
De tel.nrs op hun website en op Marktplaats zijn niet dezelfde; bij beiden krijg je een bandje te horen.

Gewenste Oplossing:

graag geld terug, want ik kan niet blijven wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Riet Heiremans