Klacht: Niet geleverd

Yvonne vlierman op 03 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 bedbodums besteld van beter bed maar 1 geleverd.
Wanneer komt nummer 2?
Ordernummer 9728344
Op naam van: van Kuijk
Oostrikkerdijk 8
5595 XD Leende

Gewenste Oplossing:

Dat de bedbodum zsm. Geleverd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2020 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een deel van uw bestelling nog niet geleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u ook de tweede bedbodem wenst te ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Dergelijke producten worden niet door de reguliere pakketdienst van PostNL bezorgd maar door de vrachtdienst [email protected] Voor verdere informatie over het uitreiken kunt u contact opnemen met [email protected] via Whatsapp op telefoonnummer 0613784157. De klantenservice van [email protected] is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Indien dit niet voor duidelijkheid zorgt raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor verdere actie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne vlierman