Klacht: Niet geleverd

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is niet geleverd omdat het adres niet klopt staat er. Maar adres klopt zeker weten. Waarom belt de chauffeur mij niet. Want dit is al de zoveelste keer dat het gezeik gebeurd

Dat de chauffeur is contact opneemt over hoe en wat

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 11:49 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht!
Hieruit begrijp ik dat het pakket onterecht retour is gegaan. Uit mijn gegevens blijkt inderdaad dat het adres klopt, ik ben bang dat de bezorger het adres niet heeft kunnen vinden. Ik wil u adviseren contact op te nemen met de verzender, zij zullen het pakket retour ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak!

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 31 mei 2020 om 07:05 geantwoord

Is het te moeilijk om de bezorger mij te laten bellen. Dan kan ik hem uitleggen hoe hij moet rijden. Want op deze manier komt het nooit aan en het pakkie staat nog steeds op retour verzender.
Waarom kan het bij Postnl wel en dhl niet. En ja zou wel willen dat het via Postnl gaat. Maar sommige bedrijven doen er geen zaken mee. En als ik wat bestel uit het buitenland dan gaat het blijkbaar makkelijker. En dat komt ook via dhl

Alle klachten die gemeld zijn door Marsmellow