Klacht: Niet geleverd

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

LO987954008CN
Boven staande track code volgens door bezorger is geleverd, helaas genoemde pakket niet geleverd,ik hoop het deze Pakketje weer juiste adres geleverd worden ik heb echter niet ontvangen
Waar is mijn pakketje
Met v g
A Aydogdu
Van Nagellstraat 22
7061 BN
TERBORG
0652600945

Als ik mijn paketje weer ontvangen heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2020 om 13:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwachte zending uit het buitenland. De zending zou afgeleverd moeten zijn, maar is niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met PostNL en dat op donderdag 14 mei een onderzoek is ingesteld. Binnen vijf werkdagen na deze datum neemt een collega van het onderzoeksteam contact met u op over het verdere verloop van het onderzoek. Daarom doe ik graag een beroep op uw geduld en wil ik u vragen de onderzoekstermijn geduldig af te wachten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]