Klacht: Niet geleverd

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LO987954008CN
Boven staande track code volgens door bezorger is geleverd, helaas genoemde pakket niet geleverd,ik hoop het deze Pakketje weer juiste adres geleverd worden ik heb echter niet ontvangen
Waar is mijn pakketje
Met v g
A Aydogdu
Van Nagellstraat 22
7061 BN
TERBORG
0652600945

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn paketje weer ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwachte zending uit het buitenland. De zending zou afgeleverd moeten zijn, maar is niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met PostNL en dat op donderdag 14 mei een onderzoek is ingesteld. Binnen vijf werkdagen na deze datum neemt een collega van het onderzoeksteam contact met u op over het verdere verloop van het onderzoek. Daarom doe ik graag een beroep op uw geduld en wil ik u vragen de onderzoekstermijn geduldig af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]