Klacht: Niet geleverd

Tjeerdc79 op 21 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de auto van dhl zien aankomen voor ons appartementencomplex. De jonge man kwam met pakketjes naar binnen. Leverde in ieder geval op de 4de verdieping. Ik zag hem de trap opgaan. Daarna is hij met de lift naar de begane grond gegaan en met een pakketje weer in de auto gestapt en weggereden. Ik ben toen naar mijn brievenbus gegaan en vond het kaartje “we hebben u gemist” . Als dit de methode is van dhl , dan is er iets structureel mis. Daarvoor blijf ik dan een aantal uren thuis ??? Ik eis in het vervolg een correcte levering. En een eventuele smoes van de bel niet gehoord. Bestaat niet. Ik stond op minder dan een meter afstand hiervan en deze werkt correct.

Als het pakketje alsnog wordt geleverd op een door mij te bepalen tijdstip.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik kan alleen aan de hand van de info die u biedt met geen mogelijkheid achterhalen over welke zending u het heeft. Kunt u me misschien voorzien van het zendingsnummer van het pakket? Dat is een code die u doorgaans van de verzender ontvangt bij het bestellen. Alvast bedankt, en met vriendelijke groet, Dion DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 21 december 2019 om 10:54 geantwoord

Goedemiddag,

Naar aanleiding van de klacht die u eerder heeft geplaatst, stuur ik u een bericht.

Aangezien wij geen reactie meer hebben ontvangen van u, gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Mocht u hier toch nog vragen of opmerkingen over hebben, dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
Webcare DHL Parcel