Klacht: Niet geleverd

Sabas77 op 13 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tijdje geleden heb ik een pakje besteld voor mijn pas geboren neefje. Pakket zou met DHL geleverd worden. Via de track tracé was het pakket geleverd. Wat vreemd was want ik was niet thuis. Klacht in gediend bij DHL. En die gingen “onderzoek” doen. Dit leverde niks op volgens DHL. Ik moest maar contact opnemen met de verkoper. Die kan mij ook niet helpen. Want ook volgens hun is het pakket geleverd. Of ik even alle buren af wil gaan of zij hem hebben. Echt te belachelijk dit

Zodra mijn pakket terecht is dat iemand mij kan vertellen waar de bezorger het heeft geleverd. Als hij het tenminste bezorgd heeft

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2019 om 14:22 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er met uw zending is gebeurd.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de zending bekeken en wij hebben daar inderdaad een onderzoek voor opgestart. Bij het onderzoeken wordt er onder andere een navraag bij de bezorger gedaan en gekeken naar GPS gegevens. Er komen dus een hoop dingen bij kijken.

Helaas is het nog steeds niet duidelijk wat er nu met uw zending is gebeurd en om die reden hebben wij u doorverwezen naar de verzender. Mocht de zending namelijk niet ontvangen zijn, dan kunnen zij hiervoor een claim indienen bij DHL.

De verzender is namelijk onze klant en betaalt ons voor de bezorging. U heeft een koopovereenkomst met de verzender afgesloten en hun betaald voor het product. Wij kunnen u helaas echt niet verder helpen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
DHL Parcel Webcare

Sabas77

Heeft op 13 december 2019 om 14:53 geantwoord

Waardeloos. Word zo weer lekker afgescheept met hij is bezorgd. Aan wie heeft de bezorger het pakket gegeven dan ?

Alle klachten die gemeld zijn door Sabas77