Klacht: Niet geleverd

op 18 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL,
Op 28 mei had ik een pakketje besteld wat van Engeland naar hier zou moeten worden geleverd in 5 werkdagen. 2 weken later en dat is nog steeds niet gebeurd. Nu krijg ik elke werkdag een mailtje waarin staat shipment on hold. Ik weet niet wat dit betekent en zou ook graag willen weten wat dat betekent. Dit is niet echt een klact, meer een soort hulpkreet, omdat ik niet vaak online bestel en als ik dat doe, het gewoon binnen komt zonder moeilijkhede. Ik begrijp ook dat dit misschien komt doordat het uit het buitenland komt?
Hoe dan ook, ik zou graag mijn pakketje willen krijgen voor 25 juni, als dit mogelijk is.
Boshra

Ik krijg mailtjes van jullie waarin de staat van het pakketje wordt beschreven.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending in mijn systeem. Heeft u een traceercode van de zending waar het omgaat? Deze begint met 3S, JVGL, JJD, CY of bestaat ui 10 cijfers? Middels deze traceercode kan ik zien om welke zending het gaat. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Boshra

2 jaren geleden - Hallo weer, Wat raar dat er geen pakket in het systeem staat? Dit is het traceernummer: 2773699272. Ik kan hiermee zien dat mijn shipment on hold staat. Ik hoop dat alles goed komt en dat ik het pakketje krijg, want het is een verjaardagscadeau. Groetjes, Boshra

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juni 2018 om 15:48 geantwoord

Goedemiddag Boshra, bedankt voor uw bericht. Uw zending is via DHL Express verstuurd, daarom heb ik dossier 466893136 voor u opgestart en er zal vandaag nog contact met u worden gezocht om u te informeren over uw zending. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door Boshra