Klacht: Niet geleverd

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld uit Duitsland.
De verkoper heeft hem verstuurd met hermes pakketdienst uit Duitsland.
Ik kreeg netjes de track and trace van de verkoper.
0076593700000931
Pakketje kunnen volgen.
En ineens was het bezorgd.
Alleen ik heb nooit iets ontvangen.
Ik wil graag mijn pakketje hebben.
Telefonisch niet te bereiken.
Volgens hermes geleverd dus klaar.
Alles moet via verkoper.
Afgegeven in born bij postnl.
Maar postnl kan met dit nummer niets.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn pakketje ontvangen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Graaf,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit Duitsland verwacht en dat deze is afgeleverd volgens Track en Trace. Tevens geeft u aan deze niet ontvangen te hebben. Ik kan me goed voorstellen dat u hier meer over wilt weten.

Helaas kan ik op de trackingcode die u meegezonden heeft niets vinden. Als het pakketje wel geleverd is maar u heeft niets kunt u het beste contact opnemen met de afzender over dit probleem. Deze kan, volgens internationale voorwaarden, eventueel een onderzoek starten in land van verzenden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 17:58 geantwoord

Uiteraard heb ik contact met de verkoper.
Als het goed is is hij met hermes bezig.
Ik ga er ook vanuit dat dat zo is.
Ik had alleen gehoopt dat postnl misschien iets kon doen.
Het ergste is dat je vanuit Nederland niks kan doen.
Zelfs niet bellen.
In ieder geval bedankt voor het antwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Richgraaf