Klacht: Niet geleverd

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een afspraak hebben tussen 09:00 13:00 wachten wachten tot 15:00 en dan bericht krijgen dat we niet thuis zijn nu loop ik mijn winst mis de klant had het dringend nodig koop het nu elders wat kan ik hier aan dien ik wil schadevergoeding als dat kan

Gewenste Oplossing:

Bij het bedrag te ontvangen dat ik nu mis loop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Aan het tijdvak te zien wat u aangeeft, neem ik aan dat uw klacht over de bezorging van afgelopen zaterdag gaat. Tevens zie ik dat u die datum een pakket had moeten ontvangen. Dat u thuis op dit pakket zit te wachten en de bezorger \"niet thuis\" meldt is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. We zullen dit doorzetten naar het depot. Echter is DHL niet aansprakelijk voor eventuele vervolgschade, dus we kunnen u niet tegemoetkomen in een schadevergoeding.
Indien u het product ergens anders gekocht heeft, wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender om uw bestelling te annuleren en op die manier uw geld terug te krijgen. Het pakket kunt u dan uiteraard ook weigeren zodat het retour afzender wordt gezonden. Mijn excuses voor het ongemak!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:32 geantwoord

Ik heb af moeten spreken elders omdat ze opnieuw hadden gestuurd ontvanger niet thuis en door mijn eigen inspanning het heeft kunnen regelen terwijl parcel sorry wij kunnen niks meer doen en zelf contact opgenomen met depot en dan lukt het wel jammer voor de lui heid van parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Wachtwoordburg