Klacht: Niet geleverd

op 31 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een track en trace code gekregen en daar geven ze aan dat het pakket verkeerd gesorteerd is. Nu stond er wel bij dat de verwachte levertijd tussen 11 en 15u was. Hele tijd gewacht en er is niks geleverd.

Aangezien ik op vakantie ga en dat pakketje daarvoor bedoeld was, wil ik dat het pakketje alsnog geleverd word. En dat er ook een juiste vermelding komt te staan bij de track en trace. Er staat nu namelijk nog steeds dat mijn pakket om 10 u vanmorgen verkeerd gesorteerd is.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Xoliek

3 weken geleden - Vandaag weer van 9 tot 1300 gewacht. En nog steeds niks ontvangen. Verschrikkelijk zeg! Wat een bedrijf

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is er op 28 juli een sorteerfout gevonden. Het pakket dient opnieuw te worden gesorteerd en daarna kunnen wij pas een nieuwe update geven over een nieuw verwacht bezorgmoment. Het pakket is in de nacht van vrijdag op zaterdag opnieuw gesorteerd zodat het zaterdag bij u aangeboden kon worden. Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket zaterdag ook bij u is afgeleverd.

Mijn excuses voor de vertraging.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Xoliek