Klacht: Niet geleverd

op 28 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag 25/7 zou pakket geleverd worden tussen 8.00 en 18.00 uur. Hoewel ik dit tijdsbestek te ruim vind, is er niemand geweest. Ik heb geen briefje aangetroffen van DHL. Volgende dag was ik niet de gehele dag aanwezig. Ook niets van een briefje. Ik kan volgens de site het pakket nu ophalen in sorteeecentrum. Wat ik niet van plan ben. Dus bij geen oplossing verwacht ik terugzending naar leverancier, zodat ik mijn kosten kan terugvorderen

Alsnog leveren pakket binnen normaal tijdsbestek. 2 tot 4 uur

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig dat u uw pakket heeft misgelopen. Ik zie dat door de afmetingen van het pakket deze met onze grootgoed koeriers mee moest en hierdoor hebben wij helaas geen kleinere tijdsvakken en kan na 2 leverpogingen de zending afgehaald worden op dichts bijzijndste terminal. Ik snap dat dit enorm vervelend is voor u en het niet om de hoek is. U kunt via de verzender een 3e leverafspraak maken. Mocht er niets met het pakket gebeuren zullen we deze na 7 dagen retour sturen aan de verzender.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rbetgem