Klacht: Niet geleverd

op 27 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tussen 9 en 13 uur zou het pakketje worden bezorgd . S’ochtends kreeg ik de melding neem contact op met de afzender. Na een uur was dit weer weg en stond er dat jullie onderweg waren . Ik ben de hele tijd thuis gebleven , echter om 2 uur stond er nog steeds onderweg . Even later stond er dat ik niet thuis zou zijn geweest . Ook geen briefje netjes in de brievenbus achtergelaten .
Dit is nu al de 3e keer dat het bij jullie zo loopt , en als ik kijk naar de klachten gebeurt dit te vaak .
Geen goede dienstverlening , ik zal webshops met DHL nu zeker gaan mijden .
Nu kan ik maandag weer een paar uur wachten , ik ga er vanuit dat jullie dit keer wel verschijnen !

Als ze dit keer echt komen en mij niet voor niks laten wachten . Al helemaal geen excuses meer verzinnen dat iemand niet thuis zou zijn , bel dan netjes op om te zeggen dat jullie het niet redden of dat er wat mis is gegaan :

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 februari 2017 om 12:56 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te vernemen dat zaterdag de levering niet volgens wens is gegaan. Helaas heeft de bezorger zijn route niet kunnen afmaken. Ik ga wel melding maken van het feit dat hij u niet thuis heeft gemeld. Dit was niet correct en hiervoor onze excuses. We komen vanavond langs tussen 18:00 en 21:00.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Cherjd