Klacht: Niet geleverd

op 17 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is niet geleverd. Terwijl er bij de status van het pakket staat van wel. We kregen die dag een briefje door de brievenbus, omdat er niemand thuis was, dat ze het pakketje de volgende dag zouden aanbieden tussen 14.00 uur en 18.00 uur. Hele dag thuis geweest, geen bezorger langs geweest.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer graag mijn pakketje willen hebben of mijn geld terug. Ik vind dit namelijk een hele aparte fout.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Moneecarbin