Klacht: niet gekomen

op 08 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren dhl gemist kaart in de bus gekregen zou volgende dag tussen 9.00 en 13.00 komen, hele zaterdag ochtend zitten wachten voor (jan met de korte achternaam) maar niemand komen opdagen lekker dus voor de zaterdag!!!! ik ga dan ook wel een bericht aan de leverancier sturen!!
bezorgcode is 2QH4416RW

Gewenste Oplossing:

als men doet wat men belooft !!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u om 13.00 uur uw pakket nog niet had ontvangen. Volgens mijn gegevens is de chauffeur om 13.30 uur bij u langs geweest en is uw pakket die middag gelukkig alsnog bij u bezorgd. Mocht u nog verdere vragen hebben, hoor ik dit graag.

Vriendelijke groet,

Sanne
Namens het DHL Parcel Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door fe.koster@tiscali.nl