Klacht: Niet gekomen

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had eem track en trace. Dat ze een pakket kwamen afleveren 23 -12 om 11 tot 15 uur konden ze komen. Maae ze kwamen niet .toen heb ik gebeld maar zei die mevrouw. Hij is zijn ronde aant rijden .en kan op elk moment bij u zijn .maar hij kwam maar niet
Dus ook geen cadeu voor onder dd kerstboom .waarom sturen ze dan hoe laat ze komen als ze toch niet komen .erg slordig

Gewenste Oplossing:

Nou niet zeggen dat ze komen .en ze komen niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. Om die reden hebben we de zending moeten doorplannen naar de volgende bezorgdag.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Haard1997