Klacht: Niet geholpen en verbinding snel verbroken voor enquete kon worden ingevuld.

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren (2x) gebeld met de klantenservice van TNTPost, een pakket zit blijkbaar vast ergens in hun systeem omdat de postbode niet de juiste barcode heeft gescand. De persoon bij de klantenservice sprak gebrekkig Nederlands en kon niet precies begrijpen wat er verkeerd was gegaan. Uiteindelijk bleeft hij herhalen dat niet de ontvanger (ik) maar de verzender alleen een onderzoek mag starten. Leuk als je een nummer belt, dat blijkbaar bedoeld is als ontvanger meer informatie over een pakket te kunnen krijgen. De betreffende persoon van de klanten service “Jürgen Artjankooi” zover ik zijn naam heb kunnen verstaan, was wel slim genoeg om de verbinding te verbreken, voordat ik de telefonische enquete kon doorlopen. Hoop dat iemand bij TNT dit leest en realiseert, dat er gesteggeld wordt met hun enquete, slechte gesprekken worden blijkbaar gewoon verbroken.

Gewenste Oplossing:

1) Dat de afdeling mij niet kon helpen omdat ik niet de verzender ben, dat hadden ze ook duidelijk ergens in het menu of op de website kunnen vermelden.

2) Dat bij een slecht service gesprek, de medewerker van TNT de verbinding snel verbreekt voordat een enquete kan worden ingevuld, zo ontstaat er een verkeerd beeld over het kwaliteitsniveau bij de mensen die dit kunnen verbeteren/monitoren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Slagmeulen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat er een probleem is met de bezorging van uw pakket.

Het klopt dat de afzender navraag kan doen wanneer de bezorging niet goed gaat, omdat de afzender de betalende partij is. Ik wil u daarom aanraden om met de afzender contact op te nemen, zodat die dit bij ons kan aankaarten.

Op deze manier kunnen we zorgen dat uw pakket alsnog snel bezorgd wordt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:41 geantwoord

Blijkbaar is mijn klacht niet (goed) gelezen. Dit antwoord heeft geen betrekking op mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door slagmeulen