Klacht: Niet geholpen bij pech.

op 27 september 2011 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Op maandag sta ik met pech ergens langs de weg. Ben lid van de anwb, dus bellen maar, dan komt er hulp.
Aan de telefoon krijg ik te horen, dat er een openstaande factuur is, en dat ze me alleen willen helpen, als de factuur contant voldaan wordt. Natuurlijk niet genoeg contanten bij me en ik sta met pech in een natuurgebied, waar ook geen pin automaat aanwezig is. Snap er niks van, via internet lid geworden en opdracht gegeven voor automatische incasso. Heb een mail gekregen, dat ik succesvol lid ben geworden en ook mijn anwb pas netjes via de post ontvangen!! Dinsdag ga ik maar eens bellen met de ANWB blijkt dat ik keurig netjes heb betaald en dat ik gewoon recht op hulp had, die maandag.
Heeft mijn man voor niks een halve dag vrij genomen van zijn werk, om mij te komen redden met mijn gestrande auto.
Niet erg netjes van de ANWB en het heeft ons ook nog eens onnodig veel geld gekost.

Het is niet op te lossen, dat je betalende klanten gewoon laat staan ergens in een verlaten gebied, zonder hulp.

De snipperdag van mijn man vergoeden en de gemaakte kilometers ook, dat zou erg netjes zijn.

Bericht van ANWB

6 jaren geleden - De klacht is opgepakt door Team Klacht, en er is een cadeaucard als compensatie naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, ANWB Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door brownstables