Klacht: niet gebruikte tegoedpas

op 20 oktober 2011 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb begin van dit jaar een tegoedpas van mijn dochter gehad voor mijn verjaardag, om een heerlijke lunch te gebruiken bij een door de Hema geselecteeerd bedrijf.
Helaas ben ik er door div. omstandigheden er niet aan toe gekomen.
Nu wilde ik hem onlangs gebruiken,maar ontdekte tot mijn schrik dat de pas verlopen is !
Ik vind het vooral voor mijn dochter erg naar, dat ze een kado geeft dat niet verzilverd kon worden.

Tegoedpas voor onbepaalde tijd van de Hema.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

Bericht van HEMA Lekker Weg

6 jaren geleden - Geachte heer Dyst, Naar aanleiding van uw bericht willen wij u bij deze laten weten dat wij betreuren dat u beschikt over een verlopen kaart. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen via het E-mail adres dat wij hier zelf voor gebruiken. Wij zullen u vandaag voorzien van een reactie van dit E-mail adres en hopen uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Melvin Smitter ServiceDesk HEMA B.V. I: www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem T: + 31(0)23 5175737 F: + 31(0)23 5346806 E: info@hemalekkerweg.nl Bezoek onze sites: BungalowSpecials.nl, GiftFor2, Hotelaanbiedingen.nl, HotelWeek.be, HotelWeek.nl, HotelSpecials.be, HotelSpecials.nl, HotelSpecials.se

Bericht van HEMA Lekker Weg

6 jaren geleden - Geachte heer Dyst, Vervelend om te vernemen dat u een HEMA Lekker Weg arrangement hebt dat verlopen is. Wij hopen u hierin tegemoet te kunnen komen en zullen u hier een inhoudelijke reactie op sturen. Dit zullen wij doen vanuit het E-mail adres dat wij in gebruik hebben voor klachten en feedback van klanten. Wij zullen de communicatie via deze website stoppen en u benaderen in de hoop een oplossing voor u te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Melvin Smitter Service Desk HEMA B.V. T: + 31(0)23 5175737 F: + 31(0)23 5346806 E: service@hemalekkerweg.nl

HEMA Lekker Weg

Heeft op 09 november 2011 om 11:41 geantwoord

Klant voorzien van een arrangement ter compensatie. Klant is tevreden en accepteert.

Heeft op 09 november 2011 om 15:34 geantwoord

Perfect opgelost door toezenden altenatief tegoed in de vorm van Borrel & Bitepas.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HEMA Lekker Weg beoordeeld.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HANSD