Klacht: Niet fris

op 25 september 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al geruime tijd zie ik dat bij Hoogvliet de mensen met hun handen de croissants en andere broodjes uit de bak halen terwijl er keurig een tang aanwezig is,dit is niet acceptabel.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit te voorkomen,Hoop dat u er speodig iets aan kan doen.

Gewenste Oplossing:

Oplossing weet ik niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Hoogvliet

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Tveit, Hartelijk dank voor uw bericht via www.Klacht.nl. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat onze klanten regelmatig geen tang gebruiken bij het pakken van broodjes. Wij zullen dit bespreken met de bedrijfsleiders van onze winkels in Voorburg zodat zij hier extra aandacht aan kunnen besteden. Wij verwachten dat u snel verbetering constateert. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Hoogvliet klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Els Tveit-Neeleman