Klacht: NIET FRANCHISEN BIJ NXXT!!!

op 13 september 2016 over NXXT rijschool in de categorie Rijscholen

Ik heb via Fistt, dat is de opleidingstak voor rij-instructeur bij nxxt met veel moeite mijn instructeurspapieren gehaald. Daarna dwingen ze je eigenlijk om via nxxt verder te gaan Franchise’n De directeur van NXXT Jan Catsburg geeft overal informatie avonden om zo veel mogelijk franchisers te binden. Hij doet dit op een sluwe wijze hij schotelt je een kostenplaatje voor met wat je allemaal kan verdienen als je bij NXXT gaat rijden. Maar in de praktijk klopt hier werkelijk helemaal geen boterham van. Hij liegt en bedriegt waar je bij zit. Er zijn heel veel franchisers gestopt die allemaal nu met veel betalingsproblemen zitten, omdat ze op goed vertrouwen hebben getekend. Maar wat Heer Catsburg daadwerkelijk na komt is geen schim van wat hij op de info avonden de kandidaten toe spreekt.
Er zijn nu veel ex franchisers de afgelopen 20 maanden gestopt die nu NXXT aansprakelijk gaan stellen voor alle schade die hij deze mensen heeft toegebracht. Franchise bij NXXT doe het niet, het gaat letterlijk en figuurlijk je kop kosten. Het is veel te duur wat ze daar vragen, 265,00 euro per week en mag je hopen dat je een proefles krijgt waar je wat mee kan.
Het is een schande hoe zei daar met hun franchisers om gaan.

Jan catsburg, Bert Trevel, Peter Maas stoppen met hun oplichtingspraktijken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NXXT rijschool over deze klacht.

Bericht van NXXT rijschool

10 maanden geleden - Beste Mitch, Graag zouden we met je in contact treden. Aangezien dit bericht met onjuiste contactgegevens zijn ingevuld kunnen we hier niets mee. Als er iemand zich benadeeld voelt dan bespreken we dit altijd en jouw situatie is ons volledig onbekend en kunnen we daarom niet serieus nemen. Mocht je dit willen, mail dan naar info@nxxt.nl Met vriendelijke groet, NXXT - Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mitch1976