Klacht: Niet eens met lidmaatschap en snelle oplopende kosten

op 25 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

In november 2016 heb ik mij aangemeld bij 123huurwoningen.nl. Er werd duidelijk vermeld dat deze inschrijving gratis was. Later kwam ik erachter dat er maandelijks € 20,- van mijn rekening werd afgeschreven.

Ik heb contact gezocht met 123huurwoningen en kreeg ik het antwoord dat ik ze gemachtigd had ivm een Premium account. Ik heb hier nooit een wachtwoord van gehad en heb dit nagekeken in mijn mail. Ik heb één keer gekeken op de website van 123huurwoningen en verder nooit ingelogd of hier gebruik van gemaakt. Tot mijn verbazing stond er begin augustus een deurwaarder aan de deur (Van den Bergh & Partners) met een vordering van €160,-. Ik heb toen contact opgenomen dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik dit eerst uitgezocht wil hebben. Ik heb nog verzocht hier een aantekening van te maken, zodat ze zien dat ik ermee bezig ben en om verhoging te kunnen voorkomen.

Ik heb toen weer contact gezocht met 123huurwoningen waar ik op heden nog steeds geen reactie op heb ontvangen. Ook kan ik ze niet telefonisch bereiken, omdat er geen nummer op hun website staat.

Vandaag stond er weer een deurwaarder aan de deur met een dagvaarding!! Dit keer was het WebCasso, maar nu is het bedrag €270,- geworden en dit terwijl ik had gebeld en aangegeven had dat ik het wilde uitzoeken voordat ik zou betalen en dat er dan een aantekening van gemaakt zou worden tot ik een reactie had ontvangen van 123huurwoningen. Een reactie op mijn bericht ontvang ik dus niet van 123 huurwoningen, maar wel deurwaarders sturen dat ik moet betalen? Plus nog €110,- extra bovenop de vordering doen terwijl ik van hun geen reactie ontvang.

In het dossier van de deurwaarder zie ik staan dat er brieven zijn verstuurd naar mijn oude adres waar ik al jaren niet meer woon. Deze brieven heb ik dus nooit ontvangen.

Ik zie veel meer klachten hierover, ik ben dus niet de enige bij wie dit is gebeurd. Ik heb nu weer een klacht ingediend bij 123 huurwoningen en geen bevestiging hiervan ontvangen in mijn inbox. Ik heb er nu een screenshot van weten te maken, zodat u kunt zien dat ik echt een klacht heb ingediend.

Wanneer de vordering ongedaan gemaakt wordt en mocht dat niet gaan dan leg ik dit voor bij de rechter, en op zijn minst de vordering houden op €160,- zoals jullie die 3 weken geleden hadden staan en niet ineens €110,- meer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Cassie1310