Klacht: Niet eens aangebeld

op 07 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik hoorde buiten wat geluid terwijl ik mij op de 1e etage bevond, ik keek door het raam en zag een ups wagen staan, vervolgens loop ik naar beneden om te kijken. Beneden aangekomen tref ik in de brievenbus een briefje aan met daarom aangegeven dat wij u helaas niet thuis aangetroffen hebben. Ik heb de bel getest om te kijken of hij het toch wel deed… helaas wel. Niet eens aangebeld maar gewoon briefje erin en weg

Als de chauffeur misschien volgende keer aan zou willen bellen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door weswellus