Klacht: Niet de bank die ik gekocht heb

op 23 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een Prada bank gekocht met stevige kussens. De bank die geleverd is, is een Prada bank met kussens die gebruikt lijken. Ik kom niet recht uit de bank. In de winkel was men héél vriendelijk. Bij melding bij het hoofdkantoor is mij toegezegd dat de bank retour zou worden gehaald en bij een tweede telefoontje is mij toegezegd dat alles netjes zou worden opgelost. Nu puntje bij paaltje komt krijg ik alleen maar pitbulls aan de lijn

Ik ben pas tevreden als de bank opgehaald wordt ZOALS TOEGEZEGD!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 28 augustus 2017 om 09:48 geantwoord

Heeft op 22 september 2017 om 15:01 geantwoord

Deze monteur is inmiddels geweest (14/9) en ik heb een week later een brief ontvangen waarin vermeld stond dat er niets aan het probleem gedaan zal worden en dat ze klaar zijn met de klacht.
Ik heb nog aangegeven dat er misschien in de winkel een verkeerde naam van de bank genoteerd is omdat er ook 2 ordernummers zijn??...en dat ik daarom een verkeerde bank geleverd heb gekregen, maar ook daar heeft Woonsquare geen boodschap aan. Ze zijn klaar met de klacht. Ik heb daarop nog gereageerd dat er een collega van Woonsquare mij aan de telefoon heeft geholpen om de retourmelding op internet in te vullen zodat de bank retour gehaald zou worden, dus toegezegd. Hierop kreeg ik antwoord dat alleen de direktie hierover mag beslissen. Ik heb geantwoord dat ze dan intern een probleem hebben waar ik niet de dupe van wens te worden. De 2de servicemonteur heeft mij verteld dat de telefoongesprekken teruggehoord zouden worden. Daar was ik dus héél blij mee want dat betekent dat er op tape dus staat dat de dame in kwestie mij dus helpt de retourmelding aan te melden bij Woonsquare. Helaas komt Woonsquare hier niet op terug en heb ik ook niets meer gehoord.
De bank staat nog steeds in de kelder omdat ik aan het wachten ben op terugname. De 2de servicemonteur heeft het er met mij nog over gehad dat de vervoerskosten misschien op mijn rekening zouden komen, ik heb aangegeven hier geen moeite mee te hebben. Ik begrijp het probleem gewoonweg niet. Als er toch een foutieve bank geleverd wordt dan moet deze toch ook retour kunnen!

Alle klachten die gemeld zijn door ChrisCoemans