Klacht: niet conform legen van de brievenbus

K. Boensma op 31 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

post wordt 4 dagen later bezorgd, maandag gepost dan pas vrijdag op bestemming!!!!!
Nu dinsdag en de maandag lichting is heeft niet plaatsgevonden en er zijn geen problemen met de bereikbaarheid!

De lichting dagen maandag t/m vrijdag moeten nagekomen worden!
Kleinkinderen krijgen hun verjaardagkaartje te laat.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Boensma, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de post die u in deze brievenbus heeft gedaan niet op tijd is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik uiteraard graag een melding van maken. Zou u kunnen aangeven wat de exacte locatie van deze oranje brievenbus is? Ook verneem ik graag van u hoe laat u bij deze brievenbus was en welke dag het mechanisme aangaf wanneer de brievenbus weer geleegd zou worden. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Boensma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 15:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Boensma,

Alle klachten die gemeld zijn door