Klacht: niet conform legen van de brievenbus

K. Boensma op 31 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

post wordt 4 dagen later bezorgd, maandag gepost dan pas vrijdag op bestemming!!!!!
Nu dinsdag en de maandag lichting is heeft niet plaatsgevonden en er zijn geen problemen met de bereikbaarheid!

Gewenste Oplossing:

De lichting dagen maandag t/m vrijdag moeten nagekomen worden!
Kleinkinderen krijgen hun verjaardagkaartje te laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Boensma, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de post die u in deze brievenbus heeft gedaan niet op tijd is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik uiteraard graag een melding van maken. Zou u kunnen aangeven wat de exacte locatie van deze oranje brievenbus is? Ook verneem ik graag van u hoe laat u bij deze brievenbus was en welke dag het mechanisme aangaf wanneer de brievenbus weer geleegd zou worden. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Boensma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Boensma,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door