Klacht: niet bruikbare pads

op 08 oktober 2011 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij gebruiken al jaren naar volle tevredenheid de genoemde koffie pads van jullie. Ik ben een liefhebber van stekte koffie en daarom gebruik ik altijd twee pads tegelijk. Ik verdeel de koffie in de pads (2X)gelijkmatig en plaats deze in de juiste houder. Zet de senseo op de sterkste waarde en druk de koffie aan. Ik heb dan een heerlijke bak koffie de juiste sterkte. Echter de laatste 6 maanden is het opvallend dat er pads tussen zitten die niet bruikbaar zijn. De koffie is dan werkelijk niet om te z….Het is waterig en het resultaat is dat er twee pads verloren gegaan zijn en de koffie weggegooid moet worden. Bij de volgende kop koffie is het weer goed. Het is aan de buitenzijde van de pad niet zichtbaar of er een afwijking aan zit. Dus het is telkens een gok hoe de koffie eruit komt. De afgelopen maanden heeft dat helaas al wel veel pads gekost. Nee, het ligt niet aan ons senseoapparaat. Dus graag uw reactie. Met vr. grt. Hans Setz.

Gewenste Oplossing:

Graag een reactie, in welke vorm dan ook.

Alle klachten die gemeld zijn door Jalijn2000