Klacht: Niet bezorgt staat wel op de post nl app terwijl ik thuis ben ??

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het bezorg moment is tussen 19:00 & 21:00 vandaag ….kijk ik tussen door op mijn app (16:45)…staat er dat het op mijn post nl app op adress afgeleverd om 16:30???? Terwijl ik thuis ben ????Gelijk post nl gebelt is niet afgelevend ….vreemd …..gelijk hoofdleveransier gebelt dat het niet is bezorgt ????? Staat wel in de computer daaar …beetje vreemd ….? Gelijk wat vrienden gebelt ….joh je moet is op you tube kijken wat er aan de hand is met post nl met bezorgingen ….WTF IS DIT !!!!!!!
3SYARA5434876

Als dit wordt opgelost

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:43 geantwoord

Geachte heer Van Lambaart,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u pakket 3SYARA5434876 niet heeft ontvangen. Volgens onze gegevens zou deze 4 oktober op uw adres zijn bezorgd.

Ik wil u aanraden om bij uw buren navraag te doen. Het is mogelijk dat uw pakket daar per ongeluk is afgeleverd. Als dit niet het geval is kunt u het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan indien nodig met ons contact opnemen.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat uw pakket snel boven water komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Van Lambaart