Klacht: Niet bezorgt op afspraak opdracht ca030457341de

op 24 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goeden dag dhl
Via track a tracé geven jullie aan dat mijn pakket
22 juli tussen 11:00 en 15:00 gebracht zou worden
Het is nu 22 juli 16:00 en de bezorger/ster ? Is er nog steeds niet baal ik van jullie hebben al meer dan genoeg ruimte … van 11:00 tot 15:00 en dan nog te laat komen of niet komen opdagen … en als ik dan contact wil opnemen met jullie dan bel ik maar zijn jullie bereikbaar tot 2 uur …
erg vervelend ik ga der ook een melding van maken bij de winkel voor wie jullie bezorgen

Gegroet

Te laat ..... hele dag thuis zitten wachten is een dag verspillen als het voor niets is geweest
Jullie zouden scherper met bezorgtijd moeten zijn
Zodat als jullie te laat komen of niet komen dat de klant dan niet de hele dag wegegooit heeft

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 juli 2017 om 13:43 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 24 juli 2017 om 15:40 geantwoord

Ik hèb contact opgenomen met verzender en die heeft nu contact met jullie opgenomen en nu word er een onderzoek gestart ... dus ben nog niets wijzer geworden ... vind wel dat het misschien beter was dat jullie onderling contact hadden kunnen op nemen waarom wachten tot ik de verzender bel om hun te zeggen dat ze jullie moeten bellen .... maar goed zat echt met smart op mijn pakketje te wachten en het leuke is er al een beetje vanaf

Groetjes

Dennis