Klacht: niet bezorgt

Annemieke49 op 31 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de laatste tijd word mijn post niet of op het verkeerde adres bezorgt dit is zeer vervelend als het om verzekering papieren of bank zaken gaat en mensen van een paar straten verder kommen het dan bij je af geven of zo als vandaag ik bel waar blijf mijn verzekering papieren en je hoort dat ze al 14 dagen geleden bij hun weg zijn gegaan ik vind dit zeer kwalijk en hoop dat u mijn klacht ook met zorg wil behandelen

Gewenste Oplossing:

als mijn post elke keer goed aan komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat de post gewoon goed aankomt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de afzenders van de post die u vermist; - de datum wanneer deze post bezorgd had moeten worden; - het adres waar uw post bezorgd wordt, postcode en huisnummer. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Annemieke49

1 jaar geleden - door mijn wijk bewoonders zijn de brieven van de rabobank bezorgt aan de deur gelukig maar nu mis ik een brief van mijn autoverzekering deze is bij hun weg gedaan op 10-12-2019 en komt van havelaar en van stolk van de rabobank zijn de datums van 29-11-2019 en van 11-1-2019

Reactie van de melder van de klacht Annemieke49

1 jaar geleden - Mijn post hoort bezorgt te worden op bartokstraat 18 5481pb in schijndel

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Kunt u mij vertellen of de post die u niet heeft ontvangen ook via ons verzonden is. Er zijn namelijk meerdere bedrijven die de postbezorging op zich nemen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Annemieke49

1 jaar geleden - Dit vind ik een gekke vraag kunt u mij vertelen wie de post van mij bezorgt ?mij mij komt als in de zelf de brieven bus binnen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Mijn excuses dat de vraag u niet duidelijk is. U zou aan de envelop moeten kunnen zien of de post door PostNL of een concurrerende postorganisatie zoals Sandd bezorgd is. Welke kenmerken ziet u op de enveloppen? Ziet u bijvoorbeeld rechtsboven 'Port betaald' staan met het PostNL-logo? Wat ziet u rechtsonder op de envelop? U kunt ook navraag bij de afzenders van de post doen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Annemieke49

1 jaar geleden - Van de Rabobank Word door de post .nl bezorgt van mijn verzekering weet ik niet deze is nog niet binnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 december 2019 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerker(s) uiterlijk 14 januari aan te spreken op de gemaakte fouten. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. Omdat uw klacht intern wordt besproken, ontvangt u geen verdere reactie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke49