Klacht: Niet bezorgt

op 15 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zoals ik vaker doe een pakketje besteld hij voetbalshop. Nooit problemen mee gehad. Zoals altijd wacht ik met smart op mijn bezorging. De bezorger zou tussen 2 en 6 komen. Ik blijf dus op dat moment thuis. Inmiddels was het 6 uur geweest en nog steeds geen pakket. Nu zie ik op de site dat er word geschreven dat ik niet thuis was, ik was zeker wel thuis. Ik heb overigens geen briefje door de brievenbus gekregen en ook het pakketje hebben ze niet aan de buren overgedragen dus nu moet ik weer een dag wachten tot het pakketje komt aldus ben ik niet tevreden over DHL.

Als er een briefje door de brievenbus word gedaan als ze aangeven dat ik niet thuis was zodat ik wel weet dat de bezorger langs is geweest. Ook zou t fijn zijn als de bezorger het pakketje bij de buren probeert af te geven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:39 geantwoord

Beste Devin,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend dat de chauffeur niet thuis heeft gemeld terwijl u er wel was. U geeft ook aan geen kaartje hiervan te hebben gekregen en ik zal hier dan ook melding van maken bij het depot zodat dit met de chauffeur kan worden besproken. De chauffeur zal het pakket vandaag alsnog bij u aanbieden tussen 11.00 en 15.00 uur.

Vriendelijke groet,

Sanne