Klacht: Niet bezorgt

op 31 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu een aantal malen voor gekomen de pakjes niet worden bezorgt bij thuis .

Maar ik nu zelf een pakje heb verstuurd met de beloofd vandaag bezorgt tussen 11:00 15:00.
En nu is het pakje mee terug naar het depo .
Ik vind echt heel erg balen..
Zeker omdat het niet de eerst keer is ..

Dat ik dit schrijf is heel wat .
Maar baalt er ook echt stevig van …

Gr Diana

Gewenste Oplossing:

Als het pakje morgen om inderdaad 14:00 gelijk word bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 mei 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Tot mijn spijt moet ik inderdaad bevestigen dat het gisteren niet gelukt is uw zending af te leveren.Van de geadresseerde hebben wij ook te horen gekregen dat er tevergeefs is gewacht op een bezorger maar er niemand op is komen dagen. Omdat het pakket volgens onze gegevens 's avonds toch nog in levering is gegaan, hebben we hier navraag over open staan bij het depot. Ik verwacht dat deze navraag spoedig wordt beantwoord en dat uw pakket vanmiddag wel netjes wordt aangeboden bij de geadresseerde.

Mijn excuses voor de vertraging en enig ongemak wat hierdoor is ontstaan.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 31 mei 2017 om 21:42 geantwoord

Er zou vandaag worden bezorgt nu weer niet gebeurt drie telefoontjes gepleegd maar help dus ook niet.

Ik ben echt teleur gesteld en hoop dat morgen tot mijn tevredenheid word opgelost ..

Alle klachten die gemeld zijn door Ddubbel609