Klacht: Niet bezorgt

op 06 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket moeten ontvangen en daar een track en tracé voor gekregen waar in werd gemeld dat hij onderweg was en daarna op 20 april tussen 12 en half een was afgeleverd maar heb niets on vangen en ook geen papier daarover in de brieven bus gehad

Gewenste Oplossing:

Als ik door jullie telefonies word benadert e n mijn pakket heb ontvangen mijn nr 0650129536

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Bouman, In de eerste plaats wil ik u vriendelijk danken voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u 20 april jl. een pakket verwachte en dat deze als afgeleverd staat gemarkeerd, terwijl u niks heeft ontvangen. Ik kan mij goed indenken dat dit erg verwarrend is en u hier duidelijkheid in wil. Helaas kan ik geen telefonisch contact met u opnemen, maar ik help u uiteraard graag verder. Zou u mij hiervoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Bouman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bouman,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ton post