Klacht: Niet bezorging van aangifte belasting

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L. S.,

Twee jaar geleden, op 12 april 2016, deed ik de retourenvelop in de brievenbus.
Half juni werd me meegedeeld dat de belasting nog niets van mij ontvangen had.
Waar blijft zo’n envelop? Kan deze nog boven water komen? Waar ligt de fout? Bij de belastingdienst kwam ik niet verder. Het is niet prettig als anderen mijn belastingpapieren in handen hebben.

Met vriendelijke groet,
A.M. Geerligs

Gewenste Oplossing:

Graag antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Geerligs,

Ten eerste mijn excuses voor het feit dat deze brief niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

De oorzaak kan ik niet voor u achterhalen. Er gaan per dag miljoenen poststukken door het sorteercentrum en hiervan wordt geen administratie bijgehouden. Aangezien het al twee jaar geleden is verwacht ik niet dat de brief nog boven water zal komen. Normaal gesproken komt een brief aan bij de geadresseerde of binnen een paar dagen nog retour als we de brief daar niet kunnen bezorgen. Een onderzoek naar briefpost is niet mogelijk.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door A.M. Geerligs