Klacht: Niet bezorging van aangifte belasting

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

L. S.,

Twee jaar geleden, op 12 april 2016, deed ik de retourenvelop in de brievenbus.
Half juni werd me meegedeeld dat de belasting nog niets van mij ontvangen had.
Waar blijft zo’n envelop? Kan deze nog boven water komen? Waar ligt de fout? Bij de belastingdienst kwam ik niet verder. Het is niet prettig als anderen mijn belastingpapieren in handen hebben.

A.M. Geerligs

Graag antwoord.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 16:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Geerligs,

Ten eerste mijn excuses voor het feit dat deze brief niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

De oorzaak kan ik niet voor u achterhalen. Er gaan per dag miljoenen poststukken door het sorteercentrum en hiervan wordt geen administratie bijgehouden. Aangezien het al twee jaar geleden is verwacht ik niet dat de brief nog boven water zal komen. Normaal gesproken komt een brief aan bij de geadresseerde of binnen een paar dagen nog retour als we de brief daar niet kunnen bezorgen. Een onderzoek naar briefpost is niet mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door A.M. Geerligs